Leírás
Rendszergazda szolgáltatások
Teljes körű megoldást biztosítunk a vállalati informatikában
Cégünk egyik tevékenysége a rendszerfelügyeleti szolgáltatások nyújtása a mikro-, a kis- és a középvállalatok számára, a 3–tól a 20 számítógéppel rendelkező ügyfelekig bezárólag.
Ügyfeleink részére teljes körű szolgáltatást nyújtunk a hálózati felügyelettől kezdve a munkaállomások menedzselésén keresztül a felhasználói támogatásig. A rendszer-karbantartási feladatokon túl ügyfeleink egyedi igényeit is kiszolgáljuk, legyen szó hálózatépítésről, a számítógéppark költöztetésről, vagy hardver és szoftver beszerzésről. Átalánydíjas szolgáltatással rendelkező ügyfeleink részére a munkájuk során jelentkező szoftveres és hálózati alkalmazásokkal kapcsolatos problémáikra, valamint informatikai kérdéseikre azonnali megoldást nyújtunk e díjmentes szolgáltatásunkkal. Szakembereink nyitvatartási időben fogadják hívását központi ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Telefonos ügyfélszolgálatunk működtetésével cége folyamatos informatikai támogatásban részesül, így segítve maximálisan az Ön zavartalan munkavégzését.
Összpontosíthat munkájára, cégünk az informatikai háttér stabil működését biztosítja.
Miért jobb átalánydíjas szerződést kötni, mint ha csak hiba esetén hívna szervizt?
- Közös érdek a rendszer hibátlan működése, mivel nem a problémák után jár a fizetség, hanem a hibátlan üzemelés fenntartásáért.
- A rendszergazda ismeri és átlátja az egész rendszert, rendelkezik rendszerdokumentációval.
- Eseti megbízásnál sok idő (és óradíj) elmegy arra, hogy a szakember először feltérképezze a rendszert, és előkeresse a dokumentációkból (már ha van egyáltalán) a beállításokat.
- Eseti megbízásnál, még ha van is bejáratott szakember, aki ki szokott járni, elképzelhető, hogy nem tud kimenni a problémára (szabadságon van, beteg vagy csak nem akar), és nem is tud küldeni mást maga helyett.
- Nincs kiszállási díj.
- Kedvezőbb a munkadíj.
- Azonnali telefonos és távoli asztali segítségnyújtás.