Irodai optimalizáció

opti
IRODAI OPTIMALIZÁCIÓ

 

Cégünk elkötelezett abban, hogy leendő ügyfeleinknél a sokszor rosszul kialakított és rendkívül költségesen üzemelő irodatechnikai hátteret egy optimalizációs felmérés keretében díjmentesen(!!!) átvilágítsuk. Célunk ezzel nem kevesebb, mint hogy az előállított dokumentumok mind minőségében, mind pedig előállítási költségében jelentősen javuljanak. A legkiforrottabbnak hitt irodai struktúrákban is el tudunk érni legalább 10%-os költségcsökkenést.

Mindez természetesen a XEROX hosszú múltra visszatekintő dokumentumkezelésben megszerzett tapasztalatán és az egyre újabb innovációkon alapszik.

A XEROX nem csak piacvezető ezen a területen, hanem úttörő is egyben fejlesztéseivel. Elég néhány olyan eszközre gondolni mint például az egér, melyet ma már minden számítógép felhasználó napi rendszerességgel használ. Jó példa erre az „Ethernet” kártya, mely nélkül elképzelhetetlen lenne ma a számítógépes hálózat és az internet.

Az X-Kontroll Kft. alapításakor az a cél vezérelt bennünket, a tulajdonosokat, hogy az általunk forgalmazott méltán neves márka által kínált termékeket, megoldásokat ötvözzük egy szolgáltató gyorsaságával és rugalmasságával.

group-negotiations2

A következő problémákkal nézhetünk szembe:

• Különböző feladatokra különböző gépek állnak rendelkezésre
• Sok gyártó, sok típussal áll rendelkezésre
• Sok szerződés, több partner, alkatrészek, kellékanyagok különböző szolgáltatóktól kerülnek beszerzésre
• Elöregedett géppark
• Üzemeltetés házon belül
• Nincs gazdája (IT, üzemeltetés, beszerzés)
• Dokumentum előállítás önállóan
• Speciális (színes) dokumentumokat házon kívül állíttatnak elő
• Költségek nem ismertek, nem kontrollálható

 

Az optimalizáció előnyei:

Diverse business group meeting


– Alacsonyabb dokumentum kezelési költségek (15-50%): Volumen átirányítás munkacsoport szintre a jobb kihasználtság érdekében
– Kontroll és rugalmasság: konszolidált számlázás, egyénekre vagy munkacsoportra lebontott kimutatások, miközben rugalmasabb a felhasználás

– Megnövekedett termelékenység: a végfelhasználók jobb minőségű dokumentumokhoz jutnak rövidebb idő alatt, ezáltal több időt fordíthatnak fő tevékenységükre

– Minőség: a korszerűbb eszközpark és szolgáltatás lehetővé teszi a magasabb színvonalú dokumentumok előállítását

Bízunk benne, hogy egy irodai optimalizációs felmérésre Önöknél is lehetőséget kapunk és reméljük, hogy rövidesen Önöket is elégedett ügyfeleink körében üdvözölhetjük!

Üdvözlettel:

Horváth Péter
Ügyvezető

[gravityform id=”5″ name=”Visszahívás”]